8 תשובות
אם לא תאמרי לו הוא לא ידע ככה זה בנים
ככה הם לא מבינים כלום
אני יכול לריב במשך שעתיים עם חברים שלי ומחר לא יקרה כלום. אנחנו לא רגילים לכעס
היי בתור בן אני אומר אנחנו לא מבינים כאלו דברים לבד צריך לבוא ולהגיד לנו
שואל השאלה:
חמאה מטוגנת
אני מדברת על בנזוג... והוא לא קולט
חמאה מטוגנת
אני מדברת על בנזוג... והוא לא קולט
הוא לא קולט כי לא אמרת לו את זה. הוא גם לא יקלוט
שואל השאלה:
אבל אני ממש מראה לו את זה
ואני גם מתנהגת הכי אדיש ולא אני כדי שישים לב
אבל אני ממש מראה לו את זה
ואני גם מתנהגת הכי אדיש ולא אני כדי שישים לב
אולי הוא רואה שאת עושה את זה בכוונה וחושב שזה בצחוק הוא גם לא יסתכן בלשאול אותך ואולי לטעות
באותו הנושא: