12 תשובות
לא, היא אמרה לך תודה.
מה נראה לך?!
''טוב אני שיחררתי''
כועסת כועסת
היא חושבת שבבילוי שלך אתה הולך למצוא חברה אחרת
פעם הבאה תזמין אותה פשוט (אם אתה רוצה אתה לא חייב לה כלום)
היא כועסת כי זה כנראה מרגיש לה שלא אכפת לך ממנה שאתה יוצא עם חברים ולא תביה לה זמין היא מרגישה כאילו אתה לא מספיק רוצה אותה כי אם היית רוצה היית מעדיף לבלות איתה ולא עם חברים אז תכתוב לה שאתה מצטער ושאתה אוהב אותה וכזה..
שואל השאלה:
אבל היא בעצמה אמרה לי לך תהנה ותדבר איתי שאתה יכול
וגם רוב הזמן הייתי זמין לה
אנונימי
^חחח אתה צריך להבין שכשבחורה אומרת לך דבר כזה הפירוש זה ההפך ממה שזה נשמע.
אנונימית
אחי איך בכלל אפשר לחשוב שהיא לא כועסת?
דבר איתה, אנחנו כאנשים מבחוץ לא באמת יכולים לעזור.
שואל השאלה:
אין כוח למשחקים שלה כבר יאללה נימאס לי
אנונימי
^דבר איתה. תסביר לה את הצד שלך, היא תסביר את הצד שלה, ואם זה עדיין לא נשמע לך לגיטימי, וזה כבר חצה את הרף, תתקדם.
אנונימי
תיפרד מהשרמוטה הזאתי חושבת שהיא מלכת העולם. שתלמד להתבטא
אנונימי
כועסת.
אם לא מאוחר מדיי פשוט תגיד לה שאתה ממש מצטער ושהייתה עם חברים ואולי תציע לה להיפגש איפו שהוא?