7 תשובות
ע"פ היהדות הנשמה שמועלה בסיאנס יכולה להיכנס לגופו של המדיום, וזה מה שנקרא "דיבוק"
כי זה אמור להפריע למנוחת המתים.
כי זה שני עולמות.. העולם הזה והעולם הבא.. וכאשר אדם קורא לנשמות המתים (סיאנס).. הוא יוצר פתח בין שני העולמות.. ואסור שזה יהיה...
כי זה רסור על פי היהדות
זה אסור. יש איסור לעשות את זה כי זה מצער את אותה נשמה.
לא נראלי שזה מסוכן, זה פשוט אסור..
זה לא מסכן אותנו, זה כאילו פוגע ברוח. בנפש.
לפי היהדות.
לפי היהדות.
באותו הנושא: