6 תשובות
יש לי קצת איפור משיין
זה ממש תלוי במה שאת קונה כי הרבה מהמוצרים שם עלולים לעשות חצקונים
לפי דעתי כדאי לך לקנות בארץ בחנויות זולות (ביוטיקר, סקארה) ביוטיקר נראלי אפילו יותר זול משיין וגם יותר איכותי
זה ממש תלוי במה שאת קונה כי הרבה מהמוצרים שם עלולים לעשות חצקונים
לפי דעתי כדאי לך לקנות בארץ בחנויות זולות (ביוטיקר, סקארה) ביוטיקר נראלי אפילו יותר זול משיין וגם יותר איכותי
שואל השאלה:
זהו כאילו מייקאפים ןכאלה לא תכננתי לקנות אבל רק את האודמים שנמצאים לי כל היום בפוריו כי הם נראים ממש יפים
זהו כאילו מייקאפים ןכאלה לא תכננתי לקנות אבל רק את האודמים שנמצאים לי כל היום בפוריו כי הם נראים ממש יפים
אנונימית
תראי, אני לא ניסיתי שום מוצר שפתיים משם, אני הזמנתי משיין סמקים מברשות גל גבות וכו'
אני ממליצה לך ללכת לקנות בישראל, גם יותר בטוח, גם תוכלי לנסות וגם יותר זול :)
אני ממליצה לך ללכת לקנות בישראל, גם יותר בטוח, גם תוכלי לנסות וגם יותר זול :)
אכן סבבה ביחס למחיר
כן יש לי איפור משם הוא ממש טוב
חמודים לגמרי
באותו הנושא: