8 תשובות
מוש
אנונימית
מה שקניתי עד כה ממש ממש אחלה
מוש
קניתי שם רק קונסילר והוא נדיר וגם שמעתי שיש שם הרבה דברים טובים
חלק טוב וחלק לא אבל בעקרון בוא ממש סבבה הרוב
תבדקי תביקורות על המוצר כי יש כאלה שהם טובים ויש כאלה שלא
חלש ממש טובים חלק פח
הסומק והקונטור הנוזלי מושלמים וגם הגלוס והקורקטור ( זה מה שיש לי )
באותו הנושא: