4 תשובות
מהגוגל: לגופו של עניין האמונה הנוצרית דוגלת בשילוש הקדוש שהוא מהות האל. האל הוא אחד אך הוא מופיע בשלושה אופנים: האב, הבן ורוח הקודש. כאן ה"בן" פירושו ישו. למרות שישו הוא "בן האלוהים" הוא למעשה חלק מהאל ולכן סגידה לישו היא למעשה (על פי הנצרות) סגידה לאלוהים היחיד הקיים.
הם מאמינים בישו ואלוהים ומתפללים לישו כי הוא כאילו השליח של אלוהים אז זה כמו להתפלל לאלוהים בשבילם
הם מאמינים שישוע (ישו) זה הבן של אלוהים