10 תשובות
חחח איזה ממורמרת
וואו
מה?!
אני לא חושבת שהיא אמורה להגיב ככה,
יכול להיות שמישהו לקח לה את הפלאפון או משהו?
אל תעני לה, וברור שהגיוני שנעלבת
היא איבדה את זה לגמרי
וואו , יש לך מחנכת ממורמרת ממש , הגיוני ולגיטימי שנעלבת
ברור שהגיוני שנעלבת, איזו מורה רגילה היתה שולחת את זה. אל תעני לי פשוט, לאנשים ממורמרים לא מגיבים
אני מת
אני חושב שהיא כתבה את זה בצחוק, יוני לצחוק איתך
אל תעני לה בכל מקרה
אנונימי
שואל השאלה:
תאמין לי שיש לי את ההבנה מתי זה בצחוק ומתי זה לא.
זה לא צחוק
אנונימית
^^נו באמת, ראית פעם אחת מורה שמתבדחת על כזה דבר?
וואי כמה זלזול בצד השני.. בדיוק, משלמים לך אז תדברי בכבוד היא תלמידה שלך..
הגיוני שנעלבת