12 תשובות
לא
לא אבל אני לא אוהבת בנים נראה לי שהרבה כן ירצו
לא
שואל השאלה:
איך פקמי אני רק שאלתי י....
איך פקמי אני רק שאלתי י....
אנונימי
נהה קטן ונמוך מדי
שואל השאלה:
לא משנה תמחקו את השאלה עם כל הגאונים כאן
לא משנה תמחקו את השאלה עם כל הגאונים כאן
אנונימי
תנדור
שואל השאלה:
נודר
נודר
אנונימי
בשבילי זה בעיקר אישיות, אם יש לי קראש על מישהו אני אחשוב שכל דבר בו יפה אבל מבחינת חיצוניות אתה יכול לשלוח תמונה אם אתה רוצה דעה.
אנונימית
איזה נמוך ופקמי
לא כי שאלת את השאלה הזאת
לא
באותו הנושא: