17 תשובות
כן
אני אישית לא אוהבת בנים נמוכים ...
אנונימית
כן
זה באמת כנה שלי כי אני גם ככה נמוכה ממך ולא בכזה קצת
זה באמת כנה שלי כי אני גם ככה נמוכה ממך ולא בכזה קצת
לא, יש בינינו הרבה הפרש
אופי
אם אני אוהב אותך-אני מניחה שכן. אבל מודה שזה קצת מוריד..
שואל השאלה:
תהיו כנות
תהיו כנות
אנונימי
כן אבל זה היה מביך בשבילך בגלל הגובה שלי
יש מצב למרות שאני 1.64 אבל אני לא פוסלת לגמרי על גובה
אנונימית
כן, אם מישהי תאהב אותך זה לא בגלל איך שאתה נראה, ואם היא תאהב אותך ואתה אותה אז ברור שהיא תרצה שתהיו ביחד
לא אתה יותר נמוך ממני איכ
הקראש שלי 1.62 ואני 1.68 אז אני כנה
האופי שלו זה הדבר שמשך אותי אליו וגם יש סיכוי שהוא יגבהה רק עוד כמה סנטימטרים כי הוא בן 17 אזז אופי הכי חשוב מה אכפת לי כמה גובה אתה
האופי שלו זה הדבר שמשך אותי אליו וגם יש סיכוי שהוא יגבהה רק עוד כמה סנטימטרים כי הוא בן 17 אזז אופי הכי חשוב מה אכפת לי כמה גובה אתה
שמע אני בת 11 ואני 1.50 אתה קצת חי בסרט
אנונימית
זה תלוי באופי ובמשיכה, לא בגובה:)
כןן אני נמוכה אז אני צריכה גם מישהו נמוך כמוני (1.50)
את האמת ואל תעשו מינוסים.
אני מטר חמישים ולא היתי יוצאת בחיים עם מטר שישים סליחה.
אני מטר חמישים ולא היתי יוצאת בחיים עם מטר שישים סליחה.
אנונימית
זה פשוט מוריד רצחח!!אבל אם אתה עם שרירים רכב וחטוב אז בסדר. אם אתה שחיף ונמוך זה כבר משהו אחר.
אנונימית
באותו הנושא: