9 תשובות
מצטרף לשאלה
בדיוק אתמול קיבלתי ולא הבנתי למה כתוב קיורוטן
בדיוק אתמול קיבלתי ולא הבנתי למה כתוב קיורוטן
אנונימי
אוקי עכשיו שאלתי את ההורים שלי ומסתבר שזה שלקחו את אותה נוסחה של ריקוטאן ויצרו תרופה שהיא העתק כי נגמרו להם הזכויות או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אז אותו דבר?
כאילו עושה את אותה הפעולה?
אז אותו דבר?
כאילו עושה את אותה הפעולה?
שואל השאלה:
אני כבר בחודש הרביעי ורק עכשיו ראיתי באינטרנט שזה לא אותה קופסא
אני כבר בחודש הרביעי ורק עכשיו ראיתי באינטרנט שזה לא אותה קופסא
כן זה אותו דבר
ותגידי יש מצב את מספרת קצת על איזה תופעות לוואי היו לך? ואחרי כמה זמן הן התחילו?
וגם אם הייתה כמו שאומרים החמרה בהתחלה ואם כן מתי היא הפסיקה והגיעה לנקודת השיא שלה
ותגידי יש מצב את מספרת קצת על איזה תופעות לוואי היו לך? ואחרי כמה זמן הן התחילו?
וגם אם הייתה כמו שאומרים החמרה בהתחלה ואם כן מתי היא הפסיקה והגיעה לנקודת השיא שלה
אנונימי
זאת אותה התרופה פששוט השם הרפואי שלה זה קיורטן
שואל השאלה:
יוצאים פה ושם פצעים אבל ירדה לי האדמומיות בפנים.
בחודש הראשון יוצאים פצעים כאילו יוצא הכל כולל מוגלות (לי יצא לא יודעת אם יצא לך גם) עד שלאט לאט זה נעלם ונשאר כתם (לוקח לזה זמן להיעלם) הייתי שמה תוך כדי שניות להעלים אותן, הרופא נתן לי משחה ואני שמתי גם משחה שלי עד שזה נעלם.
אבל עדיין יוצאים לי פצעים חשבתי שאחרי שלושה חודשים יעלמו לי כולם ולא יצאו אבל כנראה שזה אחרי יותר זמן.
פצעונים לבנים שתמיד יצאו לי גם נעלמו.
קצת יובש בשפתיים ובעיקרון זהו.
אבל עדיין יש לי כתמים של הפצעים שיצאו לי תוך כדי שאני שותה אז אני מחכה שיעברו לי בזמן הקרוב כי היום התחלתי חודש רביעי והעלתי את המינון ל20.
יוצאים פה ושם פצעים אבל ירדה לי האדמומיות בפנים.
בחודש הראשון יוצאים פצעים כאילו יוצא הכל כולל מוגלות (לי יצא לא יודעת אם יצא לך גם) עד שלאט לאט זה נעלם ונשאר כתם (לוקח לזה זמן להיעלם) הייתי שמה תוך כדי שניות להעלים אותן, הרופא נתן לי משחה ואני שמתי גם משחה שלי עד שזה נעלם.
אבל עדיין יוצאים לי פצעים חשבתי שאחרי שלושה חודשים יעלמו לי כולם ולא יצאו אבל כנראה שזה אחרי יותר זמן.
פצעונים לבנים שתמיד יצאו לי גם נעלמו.
קצת יובש בשפתיים ובעיקרון זהו.
אבל עדיין יש לי כתמים של הפצעים שיצאו לי תוך כדי שאני שותה אז אני מחכה שיעברו לי בזמן הקרוב כי היום התחלתי חודש רביעי והעלתי את המינון ל20.
תודה על ההסבר
ואגב אני מההתחלה ב20
אה ומה השם של המשחה?
ואגב אני מההתחלה ב20
אה ומה השם של המשחה?
אנונימי
שואל השאלה:
באהבה
אפלומיצין
באהבה
אפלומיצין
באותו הנושא: