5 תשובות
אולי שמת לא נכון, הכל טוב.
אולי הוא גדול מדי בשבילך, איך הכנסת אותו? את צריכה להכניס אותו בצורה שהיא בשיפוע מעט ואם את עם מוליך אז עד הסוף אם בלי מוליך תכניסי עד הפס הראשון באצבע
תכניבי עוד קצת, את לא אמורה להרגיש אותו בכלל
את לא אמורה להרגיש אולי שמת לא נכון
אין לך מה להילחץ גם אם את מרגישה אותו הכל טוב זה ששמת לא נכון לא מסכן אותך בשום צורה. את צריכה להכניס אותו יותר פנימה עד שלא תרגישי.. ובגלל שזה פעם ראשונה אם זה פעם ראשונה שהאיזור שם מתמתח אז בגלל זה זה מוזר לך..
ודווקא בגלל שזה פעם ראשונה עדיף להתחיל עם המיני.. השתמשת עם מוליך או בלי? בדקת את החוט?
בהצלחה חיימשלי ואל תשכחי להחליף/להוציא אחרי 3-6 שעות
ודווקא בגלל שזה פעם ראשונה עדיף להתחיל עם המיני.. השתמשת עם מוליך או בלי? בדקת את החוט?
בהצלחה חיימשלי ואל תשכחי להחליף/להוציא אחרי 3-6 שעות
באותו הנושא: