התחברות
הרשמה
היי אם אני לוקחת ראקוטן שלושה חודשים לפני גיוס יעשו לי על זה בעיות??
8 בדצמבר 2023, 05:53
רואקוטן
אקנה
חצ'קונים
פצעונים
3 תשובות
יש מצב
ב
ברוקי
כן
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
לא
אני התחלתי גם כזה חודש לפני הגיוס ולא שינה שום דבר
*
**מישהי*
באותו הנושא:
אני לוקחת ראקוטן כבר 4 חודשים..
אני לוקחת ראקוטן כבר שלושה חודשים וכלום לא קורה
אני לוקחת כבר שלושה וחצי חודשים ראקוטן ועדיין מדי פעם יוצאים פצעים
אני לוקחת ראקוטן כבר 4 חודשים והפצעים שלי נראים ככה.
אני לוקחת ראקוטן כבר 5 חודשים וזה עשה לי כמה חורים בפנים :(
דברים שאני צריכה לדעת לפני שאני לוקחת ראקוטן?
הגיוני שאני לוקחת ראקוטן כבר שלושה שבועות ועוד לא התחיל להשפיע בכלל?
זה הגיוני שאני לוקחת ראקוטן כבר כמעט חודש ואני לא רואה שינוי?
אני לוקחת ראקוטן כבר 5 חודשים וזאת הטעות הכי גדולה שעשיתי
הרופא אמר לי לקחת רק שלושה חודשיים ראקוטן ונשארו לי שבועיים וזה היה שלושה חודשים אבל הפנים לא לגמרי חלקות לקחת עוד חודש?
אוף אני לוקחת חודש וחצי ראקוטן ויש לי ממש החמרה בחצקונים מתי יהיה שיפור?