3 תשובות
שואל השאלה:
זה כנראה צלקות מחצ'קונים ^
חורים? הכוונה צלקות לאחר שחצקונים עברו, או שאת מתכוונת חצקונים?
ראוקוטן גורם למצב הפנים להיות גרוע יותר לפני שהוא משתפר, אבל בכל זאת לא לכולם הוא עוזר.
מה שכן אם את נוהגת לפי איך שאמרו לך שזה לא להיחשף לשמש, לא להגזים בספורט ולשים קרם הגנה ולהשתמש בתכשירים עדינים - אני לא רואה סיבה שהמצב של העור שלך לא ישתפר בחודשים הקרובים, פשוט לוקח לזה זמן.
אנונימית
תסיימי את הטיפול
גם אני הייתי ככה סבלתי מאוד מאוד
רק בחודש האחרון בבום העור שלי פשוט נהיה חלק אין לי כלום היום פשוט כלום
אבל אנחנו לא רופאי עור וזה רק מה שקרה לי
ממליצה לך ללכת ליעוץ אם את רואה שזה מחמיר
אנונימית