37 תשובות
כן אם את ילדה בת 3
לא, מה את בת 10?
כולה לא עשה לייק.
כולה לא עשה לייק.
לא
אם זה לא ספאם אני קקה
לא מה?? חחח
לא
לא זה ילדותי
לא
מה אתה בת שנה?
חחח איזה ילדים יש היום
לא
בת כמה את שמונה? לא
חחח כן תשלחי לו מתנקשים לבית
יש לך את זה ביותר אינפנטילי?
מה את אמיתית
זה לא כזה משנה נשמה שלי
זה לא כזה משנה נשמה שלי
שואל השאלה:
זה כאילו עוקב מיותר
הוא אף פעם לא נותן לייקים
אז בשביל מה זה עוזר לי שאתה עוקב אחריי? ליופי?
תתחיל לתת עבודה
זה כאילו עוקב מיותר
הוא אף פעם לא נותן לייקים
אז בשביל מה זה עוזר לי שאתה עוקב אחריי? ליופי?
תתחיל לתת עבודה
אנונימית
אה לאנשים באמת אכפת מעוקבים ולייקים באינסטגרם?
^^מה הוא עובד אצלך וחייב לך דברים?
תורידי עוקב ותורידי את העוקב שלו וזהו
תורידי עוקב ותורידי את העוקב שלו וזהו
ממש לא
אנונימי
זה סאפם??
אנונימי
כן אם את פיקמי בלי חברות ובת 6
לא..
אממ לא
לא. הוא לא חייב לך לייקים
אני קוראת אחרי זה גם בתשובות וכאילו- דפאקקק
מי את חושבת שאת יא ילדה בת שלוש חיה בסרט אעלק "תתחיל לתת עבודה" -לא הבנתי הוא חייב לך משהו? מי את חושבת שאת בכלל.
לא זה לא לגיטימי ומפגר ובעיה שלך.
זה שהוא עוקב אחריך לא אומר שהוא צריך לעשות לך לייקים באיזה סרט את חיה?
איכס אנשים בימינו באמת עוברים כל גבול.
מי את חושבת שאת יא ילדה בת שלוש חיה בסרט אעלק "תתחיל לתת עבודה" -לא הבנתי הוא חייב לך משהו? מי את חושבת שאת בכלל.
לא זה לא לגיטימי ומפגר ובעיה שלך.
זה שהוא עוקב אחריך לא אומר שהוא צריך לעשות לך לייקים באיזה סרט את חיה?
איכס אנשים בימינו באמת עוברים כל גבול.
שואל השאלה:
^אבל לאחרים הוא נותן לייק ולי לא
זה מאוד פוגע ומעליב
^אבל לאחרים הוא נותן לייק ולי לא
זה מאוד פוגע ומעליב
אנונימית
תעשי מה שבא לך למי אכפת
לא
מה את הזויה
אנונימית
^^^^סבבה אבל זכותו. גם זכותך לחסום אותו- אבל שתדעי שהוא לא עובד אצלך אז מי את שתגידי ש"תתחיל לתת עבודה" , כאילו הוא יעשה מה שהוא רוצה מה זה המשפט המגעיל הזה.
מצחיקה את.
לא
ברו מה
לא זה נורא ילדותי
באותו הנושא: