5 תשובות
כולם בני מוות כולם צריכים למות
ד.קושמרו
אם אני אגיד
לא כדאי שאגיד

(לשרוף לכרות ראשים להתעלל ולעשות בדיוק את מה שעשו לנו )
לשמור על התמימים והטובים ולהביא להם צרכי וזכויות אדם בסיסיות (מים אוכל, וזכויות)

לפוצץ את המחבלים ואת האנטישמים, לא צריך אותם
לפי דעתי צריך לתקוף את החמאס ולהרוס כל מה שיכול לפגוע בחיילים
עם התושבים העזתים שנשארו אחרי המלחמה צריך לסדר מקום נורמלי לחיות בו
נורמלי כאילו צרכים בסיסיים(אוכל, מים, חשמל, השכלה)
להרוג את כוחם