4 תשובות
את תמיד יכולה לספר לי שתדעי
אני מצטער על הדברים הקשים ואני שמח בשבילך על הדברים הטובים
קודם כל להגיד תודה שהיא סיפרה לך שעובר עליה הרבה דברים היא תעריך אותך הרבה יותר ותרגיש שהיא באמת חשובה לך ואז תדגיש שהיא תמיד יכולה לפנות אלייך במידה וקורה לה משהו
רשמו לך שתרשום לה שאתה מצטער על הדברים שהיא עברה
בתור אחת שרשמו לה את זה לא פעם אחת היא יכולה להיות בהרגשה של אתה אומר את זה רק כי אתה מרחם עליה
פשוט תדאג להבהיר לה שאתה תמיד שם. בשביל לדבר ושאתה מודה לה שהיא שיתפה אותך
רשמו לך שתרשום לה שאתה מצטער על הדברים שהיא עברה
בתור אחת שרשמו לה את זה לא פעם אחת היא יכולה להיות בהרגשה של אתה אומר את זה רק כי אתה מרחם עליה
פשוט תדאג להבהיר לה שאתה תמיד שם. בשביל לדבר ושאתה מודה לה שהיא שיתפה אותך
^אולי..
אני באמת לא בטוחה
אני באמת לא בטוחה
באותו הנושא: