4 תשובות
בכיף אחות
למרות שאני הייתי עושה לייק להודעה
כלום
תתחיל עוד פעם מגישה אחרת.
ץשמה נושא
תשאל אותה משהו.
תפתח את זה.
בכיף
או שתפתחי נושא אחר כיאלו תדברי איתה כזה
'תקשיבי...' וזה