4 תשובות
החברים לעט נועד בשביל ספאמים ולשאול שאלות שלא מתאים לכתוב אותם כשאלות רגילות
כדי שלא יהיו ספאמים כנראה
סתם חוק מט1מטם
מצטרפת לשאלה
סטיפס מיסתורי