8 תשובות
שלא יחפרו שם
כן נכון זה מעצבן
כדי שלא יספימו כנראה
אבל לדעתי 8 דקות זה יותר מידי זמן
כדי שלא יהיה ספאם.
תדמיין/י מה יהיה אם היה אפשר לכתוב כמה שרוצים
וגם היה קשה יותר לנאמנים
שואל השאלה:
מחזקת את הגמל
כנראה צוות האתר לא רוצים שיספימו שם.
כדי לא להספים נראלי
אנונימית
סתם דפוק לא חושבת שיש סיבה