6 תשובות
אני מקווה מאוד שישראל
נראה לי היא נייטרלית
שואל השאלה:
כי היא בריטית
כי היא בריטית
היא לא אמרה כלום
אני מניח שהיא תומכת בנו אבל
אני מניח שהיא תומכת בנו אבל
לדעתי בנו אבל היא לא אמרה כלום
אני חושבת שהיא תומכת בנו
באותו הנושא: