29 תשובות
ממש לא.
ואאלה יש יותר גרועות
ממש לא
שואל השאלה:
יש גם הרבה יותר טובות
בקיצור אסכם את עולם המוזיקה במילה אחת
אמינם.
ממש לא
היא זמרת מדהימה
היא הצליחה מאוד עם ארבעה אלבומים
זה מטורף
הכל שלה ייחודי
לא, היא כן אוברייטד קצת אבל יש זמרות הרבההה יותר אוברייטד (ראי ערך אוליביה רודריגו)
שואל השאלה:
כן גם היא. לא הבנתי איך היא פרצה משיר אחד
זה שיש זמרות ש*לדעתך* יותר טובות לא אומר שאת צריכה להוריד לזמרות אחרות.
חחח אני בדיוק שומעת שיר שלה
זמרת מעולה
לאא יש לה קול שהוא רק שלה והוא מיוחד
ממש לא . אבל זאת אדל . ואין כמוה .
לא.
בילי אייליש לקחה את תואר הזמרת האוברייטד ביותר לדעתי
אוליביה הכי אוברייטד כן השירים שלה רלייטבל אבל יש זמרות הרבה יותר טובות
לא אני לא אוהבת את המוזיקה שלה אבח היא זמרת מדהימה ויוצאת דופן
שואל השאלה:
מה יוצא דופן בה
למען האמת אני לא מכיר שירים שלה
אז אין לי מושג
יש לה קול כך כך יחודי שלא רואים כל יום
שואל השאלה:
השירים שלה משעממים ממש, אין בהם שום סיכו
לדעתך. לדעתי הקייפופ שאת שומעת גרוע ויכול להיות שגם חלק מהלהקות שאני שומעת גרועות בעיניך זה טעם אישי.
אבל כולנו יכולים להסכים שיש לה קול אדיר שלא רואים בכל יום
את חושבת שהם משעממים
היא ממש לא אוברייטד
שואל השאלה:
בקייפופ לפחות הם מנסים דברים חדשים מדי פעם ולא נצמדים לאותה נוסחה
כן ולא
לא, היא זמרת טובה