12 תשובות
לא
חד משמעית לא
כן, אבל זה היה עןלם דכאוני
לא
אנונימי
בלי שירים? כנראה שכן
בלי מוזיקה בכלל? לא
כנראה שכן
אי אפשר להתגעגע למשהו שלא היה לך אותו
יהיה קשה מאוד
בחיים לא
במגמת מוסיקה אצלי אנחנו בדיוק מתכוננים להצגה, הנושא הוא רפובליקה שבה מוסיקה הופכת להיות לא חוקית, לפי ההצגה, אני הייתי שורדת, אבל היה גם מלא דיכאון בכל מקום