14 תשובות
דיי אני שרוף עליו אני עוקב בטיק אין עליו
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
אני מסתכל על זה לא ראיתי את זה
אני שרפה עליו יואן זה כל כך מצחיק
בגדול אני מנגן לפי שמיעה
האקורדים לא נשמעים מסובכים, זה כנראה c major או e minor או משהו.
עריכה: האקורד הראשון הוא b, זה בסולם b major
(האקורדים האפשריים הם b, c#m, d#m, e, f#, g#m, a#dim)
עריכה: האקורד הראשון הוא b, זה בסולם b major
(האקורדים האפשריים הם b, c#m, d#m, e, f#, g#m, a#dim)
שואל השאלה:
בסרטון רואים שהוא מנגן c באקורד הראשון
בסרטון רואים שהוא מנגן c באקורד הראשון
אנונימית
^ כן, גם אני חשבתי, הוא כנראה כיוון את היוקללה חצי טון למטה, או שהסרטון פשוט לא מציג את מה שהוא באמת מנגן. אבל כן, השיר בסולם b major. אין כאן אקורד c
והאקורד הראשון הוא b אז אני מניח שהשני יהיה f#
והאקורד הראשון הוא b אז אני מניח שהשני יהיה f#
שואל השאלה:
אה אוקיי
אה אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
יש אופציה לשים קאפו או משהו במקום לכוון שונה?
יש אופציה לשים קאפו או משהו במקום לכוון שונה?
אנונימית
לא, סולם b major הוא חצי טון נמוך יותר מc major. להעלות ב11 חצאי טונים עם קאפו זה לא ריאלי במיוחד
שואל השאלה:
אה חבל
אה חבל
אנונימית
בתיבת המידע יש קישור לאקורדים
שואל השאלה:
כע הוא הוסיף מאוחר יותר בהתחלה לא היה
כע הוא הוסיף מאוחר יותר בהתחלה לא היה
אנונימית