9 תשובות
בטח (:
בתיאבון
בתיאבון
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח? זה לא יותר מידיי?
בטוח? זה לא יותר מידיי?
בכלל לא יותר מידי
אכלת עד עכשיו אולי איזה 200 קלוריות ואפילו פחות.. וזה לא הרבה
אכלת עד עכשיו אולי איזה 200 קלוריות ואפילו פחות.. וזה לא הרבה
אנונימית
כן, בתאבון תהני
כן בטח
ברור
כן בטח, בתאבון
כן ברור שאת יכולה זה ממש סבבה
בתגובה לאנונימית השנייה: זה יותר מ 200 קלוריות
בתגובה לאנונימית השנייה: זה יותר מ 200 קלוריות
אנונימית
בטח שאת יכולה
באותו הנושא: