9 תשובות
בטח (:
בתיאבון
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח? זה לא יותר מידיי?
בכלל לא יותר מידי
אכלת עד עכשיו אולי איזה 200 קלוריות ואפילו פחות.. וזה לא הרבה
אנונימית
כן, בתאבון תהני
כן בטח
כן בטח, בתאבון
כן ברור שאת יכולה זה ממש סבבה
בתגובה לאנונימית השנייה: זה יותר מ 200 קלוריות
אנונימית
בטח שאת יכולה