7 תשובות
ספוטיפיי יותר נוח
אני מעדיפה יוטיוב הכי נוח לי חח
ספוטיפיי כי גם כשניכנסים נגיד לוואצאפ אז השיר עדיין ממשיך או לא כמו יוטיוב
ספוטיפיי הרבה יותר נוח ואפשר לשמוע גם אם יוצאים מהאפליקציה
למוזיקה אז ספוטיפיי פרימיום
ספוטיפייב כי יוטיוב זה איכ
ספוטיפיי הפלייליסטים הרבה יותר נוחים. ובכללי האפליקציה יותר נוחה מסודרת ויעילה, לא סתם זה האפליקציה הכי פופולארית בעולם למוזיקה...