5 תשובות
בעיניי ספוטיפיי
יוטיוב פרימיום, יש מלא קאברים שאני אוהבת שאין אותם בספוטיפיי לצערי
ספוטיפיי, קל מדי.
אני עשיתי ספוטיפיי כי כל הפלייליסטים שלי גם ככה היו שם והרבה יותר נוח להשתמש
ויוטיוב יש לאמא של פרו אז מקסימום רואה מהחשבון שלה אם זה ממש קריטי לי
ויוטיוב יש לאמא של פרו אז מקסימום רואה מהחשבון שלה אם זה ממש קריטי לי
ספוטיפיי