91 תשובות
לא
ברור
אתמול
אתמול
וואי כן
כן
כן אוף.
ghost של ג'סטין ביבר.
ghost של ג'סטין ביבר.
מיותר מדי שירים
בטח
בכיתי משיר שהיה בתוך סרט ממש ממש ממש ממש ממש עצוב
כן יותר מדי אני ילדה פדיחה
אנונימית
כן
ילד מטריה
אצלנו בגן
ילד מטריה
אצלנו בגן
כן
השיר פתיחה של בייבלייד
עברה הילדות כוסאמק באלי לחזור לחטט באף ושלא יהיה לי אכפתת
השיר פתיחה של בייבלייד
עברה הילדות כוסאמק באלי לחזור לחטט באף ושלא יהיה לי אכפתת
אנונימי
כן creep של רדיוהד
כן
אצלינו בגן
אצלינו בגן
ברורר מלא פעמים!
השיר ילד מטרייה, אצלינו בגן, שיר לאמא (ים רפאלי), והרשימה עוד ארוכה
השיר ילד מטרייה, אצלינו בגן, שיר לאמא (ים רפאלי), והרשימה עוד ארוכה
כן
כן.
השיר הזה שמירי מסיקה עשתה למפל אדם (אחות של מעיין אדם שנרצחה במסיבה)
השיר הזה שמירי מסיקה עשתה למפל אדם (אחות של מעיין אדם שנרצחה במסיבה)
אנונימית
בילד מטריה חח
אייל גולן - נולדת בשבילי
אנונימית
וואי מלא חח
משיר בשם body
honey and glass
i can't carry it anymore
ועוד שלא זוכרת את השם
משיר בשם body
honey and glass
i can't carry it anymore
ועוד שלא זוכרת את השם
אנונימי
וואי יותר מידיי פעמים
כן ברור מלא שירים
כול שיר אפשרי באנגלית
מלא
כן אבל לא זוכרת
כן ברור
אני זוכרת ממש את מה איתך אבא- אודיה
אני זוכרת ממש את מה איתך אבא- אודיה
כן
ילד של אבא ממש מרגש אותי
ומספיק בנאדם, לא יודעת למה זה כזה מרגש אותי
ילד של אבא ממש מרגש אותי
ומספיק בנאדם, לא יודעת למה זה כזה מרגש אותי
כן שושנים עצובות וגם השיר של נועם שהיה במסיבה הכי עצוב ששמעתי
ברור ממלא שירים
let her go
locked away
hold on
say something
see you again (וואו בוכה בו כל פעם מחדש)
let her go
locked away
hold on
say something
see you again (וואו בוכה בו כל פעם מחדש)
מהשיר
"דני גיבור"
שיר שתמיד העציב אותי
"דני גיבור"
שיר שתמיד העציב אותי
אני לא בטוחה שזה בדיוק היה מהשיר עצמו זה פשוט היה מי משהו שהזכיר לי את השיר
לא
כן
במיוחד בזמן הזה
במיוחד בזמן הזה
family line
מציירת לבבות
hold on
your power
מציירת לבבות
hold on
your power
אנונימית
כן...
כן, טולי.... (השיר הזה עם הענבים שבדיוק חזר לטרנד, מה אני אעשה הייתי קטנה וזה היה לי עצובב) (סמיילי בוכה)
כן ובהכמה כמו ילד מטריה וחורף 23 ועוד
כן
הקליפ של השיר הזה של די גיי מרשמלו עם הגור כלבים שמת.
ילד מטרייה
ילד מטרייה
ילד מטריה
וכן
וכן
אנונימית
^^ וואי נכון גם השיר עם הכלב
איזה עצוב הוא
איזה עצוב הוא
רק הקליפ כזה, אני פשוט רואה ובוכה
^ כןכן הקליפ שלו שובר אותי
ילד מטריה,שושנים עצובות,לראות את האור,
כן, ילד מטריה, והזה של הכלב המת עם המרשמלו.
אנונימית
כן, fine line
כן: ,matilda, fine line
כן
לא
כאב של לוחמים
כע.
''שושנים עצובות''
''גיבור של אמא''
''כאב של לוחמים''
וכו'..
''שושנים עצובות''
''גיבור של אמא''
''כאב של לוחמים''
וכו'..
אין לי מושג....
mockingbird, אמינם
אנונימית
לא בגלל שיר, אלא בגלל התקופה שהייתי בה והשיר פשוט שחרר את הדמעות.
אנונימי
לא
בגלל מלא שירים , שירים שמדברים על אונס או חרמות, או סרטון בגוט טאלנט ששרו מלא ילדים עם צרכים מיוחדים
12 stout street
אנונימי
not that i'm anywhere של cities aviv
אנונימי
כן
ילד מטריה
ילד מטריה
כן
לא, אבל כן נהיתי עצוב משירים מסוים
המילטון>>>>
אנונימי
אני לא בוכה בכיתה
דנדליינז ובכללי כל שיר גורם לי לבכות כשאני מבינה את המילים
effortlessly מדיסון ביר
אנונימית
כן,מכל הפלייליסט שלי בערך
happier
כאב של לוחמים
כאב של לוחמים
ברור הרבה שירים let her go
another love
to the good old days
another love
to the good old days
כע ששמעתי את השירים של אורן להב וגם דיממו לי האוזניים(:
וואו ממלא שירים
כן, המילים נכונות ועצובים
אני לפני חמש דקות: בוכה בגלל שיר
אני עכשיו: רואה את השאלה הזרת
אני עכשיו: רואה את השאלה הזרת
כן בטח. יש מלא שירים קשים.
תשמעו את 'לאורך הים' של עפרה חזה.
תשמעו את 'לאורך הים' של עפרה חזה.
דמעות כן
כן.. space song..
השירים של אמינם,והשיר הזה עם הכלב והילדה
בכיתי בגלל המון שירים
וואי ממה לא בכיתי
i love you, listen before i go, xanny, male fantasy, idontwannabeyouanymore, first love/ last spring, crack baby, once more to see you, i dont smoke, jobless monday, dear john, clean, pretty when you cry, ultraviolence, fingertips ועוד מלא
i love you, listen before i go, xanny, male fantasy, idontwannabeyouanymore, first love/ last spring, crack baby, once more to see you, i dont smoke, jobless monday, dear john, clean, pretty when you cry, ultraviolence, fingertips ועוד מלא
כן כל הזמן
כן לזאת שניצחה פעם בכיתי בגלל השיר הזה!
לא משיר, אני לא כל כך רגשנית ולא בוכה הרבה.
אבל מסירטון מצוייר שמראה אמא שמתבגרת עם הילדה שלה ובסוף היא מתה - כן בכיתי
אבל מסירטון מצוייר שמראה אמא שמתבגרת עם הילדה שלה ובסוף היא מתה - כן בכיתי
לא אני לא פוסית
ברור מלא שירים
אנונימי
כן.
ילד של אבא על מה אתה חולם...
ההורים שלי גרושים ואני לא הקשר טובעם אבא שלי.
ילד של אבא על מה אתה חולם...
ההורים שלי גרושים ואני לא הקשר טובעם אבא שלי.
אנונימית
חחח כמה וכמה פעמים
באותו הנושא: