18 תשובות
אממ לא הרבה, לא ספרתי
בטח מלא כשהייתי ילדה
אף לא פעם
אני לא יכולה לבכות
אני לא יכולה לבכות
לא זכור לי שבכיתי בגלל אימא שלי
שואל השאלה:
כייפלך תעריך אתזה
כייפלך תעריך אתזה
אנונימית
פעם אחרונה לפני שבועיים /:
אנונימית
קיבלתי תדיכאון שלי ואת רוב מחלות הנפש שלי ממנה , לא זכור לי יום אחד בתור ילדה שלא בכיתי ממנה
יותר משאני יכולה לספור
אני יותר אמוציונלי כשזה מגיע לאבא.
הרבה אבל זה איכזבת אותה זה לא באמת בגללה
מלא, כשזה מגיע לאמא אני בוכה רק כי היא טיפה מרימה עליי את הקול, מסכנה, היא לא יכולה לצעוק עליי בלי שאפרוץ בבכי.
pov: boys are crying
מלאא
אי אפשר לספור
אבל אני עדיין אוהבת אותה
אי אפשר לספור
אבל אני עדיין אוהבת אותה
הרבה. לעיתים קרובות.
האישה היחידה שיכולה לשלוט לי ברגשות
לא הרבה. ואם בכיתי אז זה לא כי היא פגעה בי, זה כי אני פגעתי בה ואני מצטערת על כך.
אנונימית
לא הרבה, כנראה שהרבה בילדות אני לא זוכרת
באותו הנושא: