6 תשובות
את לא הראשונה
תדמייני אותו עושה דברים מביכים
יעבור לך לבד הכל טוב
יעבור תנסי תמיד לחשוב למה אתת לא רוצה להיות בקטע כנראה יש סיבה תחשבי עליה
אל תברחי מהרגשות שלך, אם את בקטע שלו כנראה שיש סיבה מוצדקת ולהתחמק מהעובדה הזאת רק תגרום לך לסבך יותר את הקשרים
אם הבנתי נכון את מתכוונת שאת לא בקטע שלו והוא כן בקטע שלך?
אנונימי
באותו הנושא: