5 תשובות
אין לך ממה לחשוש
אולי היא מתביישת לפתח שיחות או שהיא לא יודעת איך
אולי היא עמוסה גם אני כזאת שלא יוזמת שיחות זה חלק מהאופי שלי אל תחפור לה ותיזום שיחות זה גם בסדר . אולי תציע שתפגשו ככה שהיא תוכל לדבר גם
אנונימית
עדיף להיות פתוח גם אם יש חשש שזה יהרוס, אם אתה רוצה שזה יתקדם בינכם זה לא יכול להיות חד צדדי. תעלה את הנושא ותבין את הצד שלה בעניין.
שואל השאלה:
איך להעלות את זה?
אנונימי
פשוט תכתוב לה "היי מה שלומך?"
"האמת שיש משהו שאני רוצה לדבר/ להעלות אתך אם זה בסדר..."