13 תשובות
את כותבת ממש טוב, אהבתי
ואו,כאילו אני קוראת ספר
אהבתי
כתיבה שגורמת לך להרגיש
המון מטאפורות חזקות
אבל לפעמים לא צריך שפה גבוהה בדווקא ;)
איפה אתה רואה הרבה שגיאות?
מרגיש שפה גבוהה מדי
כאילו טוב שיש שפה גבוהה אבל זה די מוגזם אבל אל תפסיקי יש לך פוטנציאל!!
נגיד שאחותה דיברה אז אז צריכה לכתוב את זה כזה כמו שילדה מדברת
בדיוק! ^
שואל השאלה:
תודה לכם על הפידבקים זה עזר לי נורא
תודה שאתה מקבל פידבקים, לא כולם מסוגלים, זה מראה על חוכמה וזה ללא ספק ישמש אותך לקריירה בעתיד :)
אה אז סבבה הכל טובב
אני ישמח להמשך אם יש לך :)
^^^^ לא מסכים זה נראה כמו ספר יותר תקופתי ושלא קורה בהווה דווקא וזה נשמע מתאים לתקופה (אם אני צודק בניחוש שלי שהספר קורה בעולם בסגנון ימי הביניים)

כתוב טוב אבל הייתי משנה את המשפט האחרון באופן אישי
שואל השאלה:
זה תמיד טוב לשמוע דעות שונות ואני לא רוצה לכתוב בצורה כבדה מדי אז לקחתי את הדברים שלך לתשומת ליבי. האמת אני עובדת על סיפור כרגע אם זה יעניין אותך אני אשמח שתקראי שזה יצא
שואל השאלה:
כן אתה צודק!! הייתי נותנת לך פרח אבל לא נשאר לי ):