13 תשובות
אוקיי. ואוווו. זה ליטרלי מדהים.
שואל השאלה:
הייתם קוראים אם הייתי מפרסמת את זה בוואטפד?
אני לא קוראת בוואטפד, אבל אם זה היה כספר חד משמעית שכן. יש לך פוטנציאל מדהים.
^^ חד משמעית
אנונימית
^^^^ אני חושבת שיש קצת יותר מדיי דימויים כמובן שהיא יכולה לעשות מה שבא לה... אבל יש לה כתיבה מהממת והיא יודעת לכתוב דימויים מהמם למשל לי קשה קצת למצוא דימויים טובים אבל פשוט דימוי בא בשביל להדגיש משהו או לתאר משהו שקשה להסביר וכאלה.. היא פשוט השתמשה יותר מדיי וכדאי שזה יהיה יותר מיוחד למשל "ארמני חשקה את שיניה בעוצמה כזאת ששמעה סדקים נשברים" אם היא ניסתה לתאר את הכעס שיש לה והוא ממש גדול אז זה מצויין כל עוד לא השתמשה בהרבה דימויים לפניי כי אז זה מאבד את האפקט של הדימוי מבינה? שוב, ככה אני חושבת, זאת רק דעה שלי..
שואל השאלה:
הילדה שאוהבת ספרים-
די איזה מחמאה אולי בעתיד בע"ה
שואל השאלה:
תודה אנונימית (;
שואל השאלה:
נקבה לא נושכת-
מעריכה את הדעה והפידבק הכנה
^ בכיף, מקווה שלא פגעתי באיזשהו אופן:) את כותבת מדהים!
שואל השאלה:
לא בכלל לא. אני אוהבת לשמוע דעות כנות על הכתיבה שלי, חיובי או שלילי. בסוף אני כותבת איך שמתאים לי
^ מה? לא
זה נדיר ככה
אנונימי
זה מהמם אבל את מוסיפה הרבה מדיי דימויים מיותרים... אפשר להוסיף מידיי פעם כדי להדגיש משהו מסויים ועוד משהו קטן כדאי לנסות לתקן את השגיאות כתיב אבל כתיבה מהממת ואת טובה בדימויים נסי אולי להפחית בהם קצת.
זה מעולה
אם את מפרסמת נשמח לשם
אנונימי