6 תשובות
צריך להתאמן
נגינה בגיטרה זה קשה מה חשבת?
זה עושה פצעים באצבעות, את לא יכולה להיות עם ציפורניים ארוכות וזה דורש הרבה אימונים עד שאת מגיעה לרמה שאת יכולה לפחות לנגן נקי
וכמובן יש אקורדים שלוקחים נצח ללמוד (אקורד bm אלוהים)
נגינה בגיטרה זה קשה מה חשבת?
זה עושה פצעים באצבעות, את לא יכולה להיות עם ציפורניים ארוכות וזה דורש הרבה אימונים עד שאת מגיעה לרמה שאת יכולה לפחות לנגן נקי
וכמובן יש אקורדים שלוקחים נצח ללמוד (אקורד bm אלוהים)
שואל השאלה:
אני יודעת ברור שצריך להתאמן אבל כאילו מתישהו זה יפסיק לכאוב ממש?
אני יודעת ברור שצריך להתאמן אבל כאילו מתישהו זה יפסיק לכאוב ממש?
כן ברור שיפסיק לכאוב, העור אחרי כמה שבועות יתקשה ויתרגל לזה
למה אחרי כמה שבועות שתיהי מתקדמת תביני שאפשר להקשות אותו תוך כמה שעות אבל אתה לא תסבלי את זה, תוך כמה ימים הוא יתקשה לנגןגם כשכואב תוך כדי נגינה זה ייתקשה ותראי שיהיה לך הרבה יותר קל
צריך נשימה ארוכה ו-סבלנות,
לזכור שגם הגיטריסטים הגדולים התחילו עם כל התרגילים המעייפים המשעממים (לפני שהם הגיעו לאן שהגיעו)
חשוב מדי פעם לגוון לפחות שלא יהיה משעמם
ללמוד שירים זה כיף
לזכור שגם הגיטריסטים הגדולים התחילו עם כל התרגילים המעייפים המשעממים (לפני שהם הגיעו לאן שהגיעו)
חשוב מדי פעם לגוון לפחות שלא יהיה משעמם
ללמוד שירים זה כיף
אני גם הייתי כמוך זה ממש מתסכל בהתחלה
התחלתי בקיץ ועכשיו אני מנגן חלק
זה מתישהו עובר
התחלתי בקיץ ועכשיו אני מנגן חלק
זה מתישהו עובר
באותו הנושא: