תשובה אחת
קודם כל את צריכה לתרגל
טיפ בקשר לאקורדים עם גשר-אל תפעילי לחץ גדול מדי איפה שאין בכך צורך, למשל באקורד f את צריכה להפעיל לחץ בעיקר על מיתרים 1,2 ו6 כי הם נשארים "פתוחים" (מקווה שזה מובן)... תאמיני לי ברגע שאת מבינה את העיקרון הזה יהיה לך הרבה יותר קל.