תשובה אחת
קודם כל את צריכה לתרגל
טיפ בקשר לאקורדים עם גשר-אל תפעילי לחץ גדול מדי איפה שאין בכך צורך, למשל באקורד f את צריכה להפעיל לחץ בעיקר על מיתרים 1,2 ו6 כי הם נשארים "פתוחים" (מקווה שזה מובן)... תאמיני לי ברגע שאת מבינה את העיקרון הזה יהיה לך הרבה יותר קל.
טיפ בקשר לאקורדים עם גשר-אל תפעילי לחץ גדול מדי איפה שאין בכך צורך, למשל באקורד f את צריכה להפעיל לחץ בעיקר על מיתרים 1,2 ו6 כי הם נשארים "פתוחים" (מקווה שזה מובן)... תאמיני לי ברגע שאת מבינה את העיקרון הזה יהיה לך הרבה יותר קל.
באותו הנושא: