8 תשובות
לא יהיה
לא חושבת שיהיה
לא לא יהיה יש מלחמה
כי אתה בצפון בטח
שואל השאלה:
אני במרכז אתם חושבים שהיה?
אני במרכז אתם חושבים שהיה?
אנונימית
למי אכפת עכשיו יש כל כך הרבה הרוגים וחטופים צריך להתפלל בשבילם
שואל השאלה:
אני מתפללת. ומקווה של מי שנחטף ונעדר יחזור הכי מהר שאפשר הביתה..
אבל מותר גם לשתף חששות.. ולשאול כי זה המקום
אני מתפללת. ומקווה של מי שנחטף ונעדר יחזור הכי מהר שאפשר הביתה..
אבל מותר גם לשתף חששות.. ולשאול כי זה המקום
אנונימית
צודקת הגזמתי בתגובה
באותו הנושא: