8 תשובות
לא יהיה
לא חושבת שיהיה
לא לא יהיה יש מלחמה
כי אתה בצפון בטח
שואל השאלה:
אני במרכז אתם חושבים שהיה?
אנונימית
למי אכפת עכשיו יש כל כך הרבה הרוגים וחטופים צריך להתפלל בשבילם
שואל השאלה:
אני מתפללת. ומקווה של מי שנחטף ונעדר יחזור הכי מהר שאפשר הביתה..
אבל מותר גם לשתף חששות.. ולשאול כי זה המקום
אנונימית
צודקת הגזמתי בתגובה