7 תשובות
את צריכה לדבר עם אמא שלך ולהסביר לה מה יושב עלייך.
היא צריכה להתחשב בך ובזה שזה כרגע לא נעים לך ולחשוב על פיתרון שמתאים לך ולה.
אולי את יכולה ללכת לפעמים לאבא שלך כשהוא מגיע? אולי תסכימו על ימים מסוימים?
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות את זה אבל הבית שלו עדיין בבנייה הוא כרגע גר אצל דודה שלי וזה לא כזה אופציה לגור שם עכשיו כשתהיה לי האופציה אני באמת אברח לשם כמעט תמיד כי אמא שלי באמת מאכזבת אותי כל כך
את חייבת לדבר איתה ולהסביר לה מה את מרגישה. היא לא יכולה להיות עיוורת אלייך ולחשוב שהיא לבד שם כשזה לא נכון ואת מרגישה ככה.
שואל השאלה:
צודקת תודה❤ אני חושבת שאני קודם אדבר עם אח שלי שבחול על זה ואראה מה הוא חושב על זה ככה שאולי יהיה לי יותר קח ויותר דחיפה לדבר איתה
אפשר להבין את התחושות הלא טובות שלך. תעשי שיחה עם אמא, ככה לב אל לב. אבל את צריכה להגיע לשיחה איתה כשאת משנה קצת את אופן החשיבה שלך. ההורים התגרשו, אבל הם עדיין ההורים שלך ואת רוצה שלכל אחד מהם יהיה טוב והם יהיו מאושרים. זה אומר שבשלב מסויים יכול להיות שתיהיה להם זוגיות חדשה עם בן/בת זוג חדשים. זה לא אומר שהם לא אוהבים אותך. אם את אוהבת אותם, את צריכה להבין שחשוב שהם לא ישארו בודדים וימצאו להם את הדרך שלהם להמשיך בחיים.
תדברי עם אמא שלך על זה
שואל השאלה:
^^אבל אני לא אוהבת את הבן אדם הזה הוא לא בא לי בטוב ואני לא מרגישה בנוח ובסבבה כשהוא בבית, מעבר עבר ממש קצת זמן וכמו שאמרתי עדיין לא הספקתי לעכל בכלל שאבא שלי עזב אז זה עכשיו?