5 תשובות
אני עם הורים גרושים כבר הרבה זמן ומבטיחה לך שבסוף תתרגלי ואפילו תעדיפי אותם פרודים.
זה עושה להם רע להיות ביחד וזה עושה רע למשפחה שהם ביחד.
אה ויש לך 2 בתים שכחת?(:
זה עושה להם רע להיות ביחד וזה עושה רע למשפחה שהם ביחד.
אה ויש לך 2 בתים שכחת?(:
שואל השאלה:
כן אבל זה פשוט מבאס כזה, לא היינו באמת "משפחה" אבל שתי בתים זה קשה
יש לפחות דברים מעודדים בהורים גרושים?
כן אבל זה פשוט מבאס כזה, לא היינו באמת "משפחה" אבל שתי בתים זה קשה
יש לפחות דברים מעודדים בהורים גרושים?
אנונימית
הורים גרושים זה לא כל כך נורא אלה עם ההורים שלך גרים רחוק אחד מהשני
אני עם הורים גרושים והמחשבה על ההורים שלי שיחזרו עושה לי להקיא.
הדבר היחיד שיכול לעודד אותך הוא שבאמת המצב הולך להשתפר והכל יהיה בסדר,גם אם זה לא נראה ככה עכשיו❤
הדבר היחיד שיכול לעודד אותך הוא שבאמת המצב הולך להשתפר והכל יהיה בסדר,גם אם זה לא נראה ככה עכשיו❤
ההורים שלי גרושים כבר כמה שנים ושמתי לב שאבא שלי ממש פורח, הוא שמח יותר ומטייל בעולם והקשר שלנו הרבה יותר חזק
פעם בקושי הייתי מדברת איתו ועכשיו אני קרובה אליו ממש
פעם בקושי הייתי מדברת איתו ועכשיו אני קרובה אליו ממש
אנונימית
באותו הנושא: