3 תשובות
שואל השאלה:
איך אבל? היא אחת מהאנשים הכי טובים שפגשתי אי פעם, והיא כל כך חמודה ורגישה ויפה ברמות, ולא משנה כמה אני מנסה להפסיק לחשוב עלייה, וכמה שאני יודע שזה (כנראה) בטוח לא יקרה, כל פעם שאני אפילו רק נזכר בה זה שובר אותי מחדש, במיוחד שאנחנו עדיין מדברים אחד עם השניה, ואפילו נפגשנו לא מזמן (אבל ברור לי שכנראה שמבחינתה אני לא יותר מידיד טוב), ואני כל כך אוהב אותה.
ואני יודע שאני צריך להמשיך הלאה, ושאין מה לעשות, אבל כרגע קשה לי לדמיין את עצמי עם מישהי אחרת, ולשכוח אותה, ואת מה שהיא בשבילי, זה פשוט כואב ברמות אוףף
הלוואי והייתי יודע מה לעשות :(
איך אבל? היא אחת מהאנשים הכי טובים שפגשתי אי פעם, והיא כל כך חמודה ורגישה ויפה ברמות, ולא משנה כמה אני מנסה להפסיק לחשוב עלייה, וכמה שאני יודע שזה (כנראה) בטוח לא יקרה, כל פעם שאני אפילו רק נזכר בה זה שובר אותי מחדש, במיוחד שאנחנו עדיין מדברים אחד עם השניה, ואפילו נפגשנו לא מזמן (אבל ברור לי שכנראה שמבחינתה אני לא יותר מידיד טוב), ואני כל כך אוהב אותה.
ואני יודע שאני צריך להמשיך הלאה, ושאין מה לעשות, אבל כרגע קשה לי לדמיין את עצמי עם מישהי אחרת, ולשכוח אותה, ואת מה שהיא בשבילי, זה פשוט כואב ברמות אוףף
הלוואי והייתי יודע מה לעשות :(
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני מנסה, אבל זה קשה ממש, אני לא מצליח להפסיק לחשוב עלייה, אני ממש אוהב אותה, ומספיק שאני יראה לדוגמא סטורי שלה או שהיא שולחת לי הודעה או שיוצא לי לדבר עלייה/איתה, ואני שוב לא מפסיק לחשוב עלייה, ואני שוב נהיה מבואס ושבור ממש מזה שזה לא יקרה כנראה, למרות שלאחרונה אני באמת מנסה יותר להתרכז בדברים אחרים, אבל זה באמת קשה כל פעם שאני נזכר בה/חושב עלייה :(
^ לא כמו שכתבתי כאן, אבל כן, והאמת שאת זה שהיא לא בקטע שלי לא שמעתי ממנה ישירות אלא הבנתי את זה מהבסטי שלה (הן מספרות אחת לשנייה הכל) שבעבר היא כן חשבה על זה והרגישה אולי גם משו, אבל כיום היא לא חושבת שזה יילך, והיא לא ממש בקטע שלי (ואחרי שדיברתי על זה איתה, הייתה לנו טיפה התרחקות, ואז גם הרגשתי ממנה שהיא פחות בקטע, למרות שאף פעם לא אמרתי לה את זה ישירות, חוץ ממתי שהבסטי שלה אמרה לי אז והבנתי ממנה בקשר לזה)
לא יודע, כאילו זה קצת די מבאס להיות רק ידיד שלה וזה מגביר את התחושה של הבאסה שלי, למרות שבלי קשר אני ממש אוהב אותה, וקשה לי לחשוב על לנתק קשר או משהו, והיא גם עברה לאחרונה למקום אחר אז היא עוד יותר היא חסרה לי,
וכשאנחנו לא מדברים אז זה עוד יותר מבאס וכואב, אז לא יודע מה להגיד, הייתי רוצה ממש שזה יהיה יותר מזה, אבל ממש לא הייתי רוצה לוותר על הקשר שיש לנו עכשיו, בגלל מי שהיא בשבילי וכמה שאני אוהב אותה, אפילו שברור לי שכנראה זה לא יקרה, וזה כואב ממש עוד ....
^^ אני מנסה, אבל זה קשה ממש, אני לא מצליח להפסיק לחשוב עלייה, אני ממש אוהב אותה, ומספיק שאני יראה לדוגמא סטורי שלה או שהיא שולחת לי הודעה או שיוצא לי לדבר עלייה/איתה, ואני שוב לא מפסיק לחשוב עלייה, ואני שוב נהיה מבואס ושבור ממש מזה שזה לא יקרה כנראה, למרות שלאחרונה אני באמת מנסה יותר להתרכז בדברים אחרים, אבל זה באמת קשה כל פעם שאני נזכר בה/חושב עלייה :(
^ לא כמו שכתבתי כאן, אבל כן, והאמת שאת זה שהיא לא בקטע שלי לא שמעתי ממנה ישירות אלא הבנתי את זה מהבסטי שלה (הן מספרות אחת לשנייה הכל) שבעבר היא כן חשבה על זה והרגישה אולי גם משו, אבל כיום היא לא חושבת שזה יילך, והיא לא ממש בקטע שלי (ואחרי שדיברתי על זה איתה, הייתה לנו טיפה התרחקות, ואז גם הרגשתי ממנה שהיא פחות בקטע, למרות שאף פעם לא אמרתי לה את זה ישירות, חוץ ממתי שהבסטי שלה אמרה לי אז והבנתי ממנה בקשר לזה)
לא יודע, כאילו זה קצת די מבאס להיות רק ידיד שלה וזה מגביר את התחושה של הבאסה שלי, למרות שבלי קשר אני ממש אוהב אותה, וקשה לי לחשוב על לנתק קשר או משהו, והיא גם עברה לאחרונה למקום אחר אז היא עוד יותר היא חסרה לי,
וכשאנחנו לא מדברים אז זה עוד יותר מבאס וכואב, אז לא יודע מה להגיד, הייתי רוצה ממש שזה יהיה יותר מזה, אבל ממש לא הייתי רוצה לוותר על הקשר שיש לנו עכשיו, בגלל מי שהיא בשבילי וכמה שאני אוהב אותה, אפילו שברור לי שכנראה זה לא יקרה, וזה כואב ממש עוד ....
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אני אנסה את זה ....
תודה על העזרה!
מקווה שזה יסתדר ....
אוקיי אני אנסה את זה ....
תודה על העזרה!
מקווה שזה יסתדר ....
אנונימי
באותו הנושא: