3 תשובות
תבין שאם היא לא בקטע שלך צריך לעבור עלה זה קשה אבל זה עדיף מלייסר את עצמך סתם ולקוות למשהו שלא יקרה תמשיך עלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מצליח לשחרר ולהתגבר, אני לא מפסיק לחשוב עלייה :(
היא כל כך מדהימה, וממש התאהבתי בה
זה כל כך מתסכל ....
אנונימי
תנסה לחשוב על החסרונות שלה ולהתמקד בהם ולחשוב על זה שאתה תמצא מישהי יותר טובה ועם הזמן תאמין לי שזה יעבור