2 תשובות
אני הייתי במכינה בטבריה בשם "מעשה בגליל" יצאתי ממנה בגלל אי התאמה לא אהבתי את הקונספט של המכינה ובכלל אמרו לי א' קיבלתי ז'... לא ממליץ.
כן, יש כאלה במכינה. באיזור? באיזור המכינה, כמובן.
באותו הנושא: