7 תשובות
עד המאה ה16, התבסס המדע על תפיסות שראשיתן בקביעות של פילוסופים בעת העתיקה ביוון,
שואל השאלה:
וואו תודה איך זה יותר ברור
אנונימית
עד המאה ה16(1500-1599) המדע היה מבוסס על דברים שחשבו פילוסופים ביוון העתיקה
עד המאה ה-16 המדע היה מבוסס ומוסמך על תפיסות ורעיונות שקבעו פילוסופים בעת העתיקה ביוון (פחות או יותר)
עד המאה ה16 המדע פותח על ידי תפיסתם של הפילוסופים בזמנים העתיקים ביוון.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
^^^^מה את רוצה ביקשת לפשט אז חילקתי לך את המשפט מאיפה לי לדעת שביקשת לדעת מה זה אומר