7 תשובות
זה עוד 15 דק תחכי ואז תלכי לישון
שואל השאלה:
אבל לא באלי לקום מאזעקה בכללי לא נראלי אני אצליח להרדם ככה אז אני אשאר ערה החלטתי
אבל לא באלי לקום מאזעקה בכללי לא נראלי אני אצליח להרדם ככה אז אני אשאר ערה החלטתי
אנונימית
תלכי לישון
תחכי לאחד עשרה אם אין כלום אז לילה טוב:)
שואל השאלה:
לילה טובב
לילה טובב
אנונימית
לא יהיה כי היה לפני שעה הם לא יעשו עוד הפעם
יש עוד עשר דקות תחכי ואם אין כלום לכי לישון
באותו הנושא: