7 תשובות
זה עוד 15 דק תחכי ואז תלכי לישון
שואל השאלה:
אבל לא באלי לקום מאזעקה בכללי לא נראלי אני אצליח להרדם ככה אז אני אשאר ערה החלטתי
אנונימית
תלכי לישון
תחכי לאחד עשרה אם אין כלום אז לילה טוב:)
Qew
שואל השאלה:
לילה טובב
אנונימית
לא יהיה כי היה לפני שעה הם לא יעשו עוד הפעם
יש עוד עשר דקות תחכי ואם אין כלום לכי לישון