4 תשובות
שואל השאלה:
היה טוב בנינו אבל על הריב הראשון סיימנו את זה , מה לרשום לו
אנונימית
אם ניתקתם כי זה לא היה טוב הקשר אז לא לכתוב כי זה מגעגוע אבל אם כי סתם לא יצא ודווקא היה טוב בניכם אז כן תכתבי לו
לא
יש סיבה שניתקתם קשר
באותו הנושא: