התחברות
הרשמה
זה נורמלי שריב מלפני כמה חודשים עדיין מעציב ומכעיס אותי כשאני חושבת עליו?
29 ביולי 2022, 21:49
לשכוח
פרידות
פרידה
2 תשובות
ברור
s
s*KIT*tles
לפעמים דברים חודרים ללב
m
moonchilq
באותו הנושא:
נפרדנו לפני ארבע חודשים ואני עדיין בוכה מלא עליו זה נורמלי?
אני עדיין חושב עליה גם כמה חודשים אחרי הפרידה, זה נורמלי?
נורמלי שאני עדיין חושב עליה אחרי חודש שהיא זרקה אותי?
זה הגיוני שאני וחבר שלי 4 חודשים ביחד ועדיין לא היה לנו ריב?
זה נורמלי שאני עדיין כועסת על ריב שקרה לפני חודש?
נורמלי שאני וחבר שלי 4 חודשים ביחד והוא עדיין לא היה בבית שלי?
אני עוד חודש בת 15 ועדיין לא קיבלתי מחזור, זה נורמלי?
קיבלתי מחזור פעם ראשונה לפני שנתיים ו2-3 חודשים, זה נורמלי שזה עדיין לא סדיר?
אני בת עוד כמה חודשים 18 ואני עדיין עם גוזיות ,נורמלי?
תקשיבו זה נורמלי שאני עם רישיון 4 חודשים כבר אחרי מלווה בוקר ועדיין מפחד לנהוג לבד?
אני עוד כמה חודשים בת 13 ועדיין לא קיבלתי מחזור זה נורמלי?