7 תשובות
וואו אהבתי מה שרשמת בסוגריים מלכה.
את עושה את זה עם גואש ואז מייבשת עם פן
ואז שמה נייר אפייה מעל ועוברת על זה עם מגהץ כדי שלא יירד וזהו
אודם, קחי בחשבון שזה "חד פעמי" למה אחרי הכביסה זה ייראה כאילו שפכו עליו יין

^כנראה שזה עדיף, ראיתי מישהי עושה על חולצה פשוט הנחתי שזה אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני אעשה עם גואש זה עדיין ימרח בכביסה?
אנונימית
אקריליק לא ימרח^
שואל השאלה:
אבל זה לא ימרח או משהו?^
אנונימית
אודם
תעשי עם אודם
ואת יכולה אחרי זה להדגיש את זה עם גואש