9 תשובות
כן זה יצר טבעי של בני אדם תמיד נחשוב מה חושבים עלינו ונרגיש חסרי ביטחון, ברגע שנבין שאנשים לא מסתכלים עלינו כמו שאנחנו מסתכלים עלינו נרגיש עם זה יותר טוב
שואל השאלה:
האמת שפחות אכפת לי מהקטע של החברים אני מאוד מרוצה מהחברים שלי, פשוט בנות פחות מסתכלות עליי ואטומטית חושבות שאני מוזר וסנוב
אנונימי
בסדר אז לא נורא, אתה תמצא את האחת במקום אחר שזה המקום שלך❤
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימי
בכיף ברור❤❤
תכתוב לי מתישהו אם תרצה עזרה❤
שואל השאלה:
אני מנסה לא לחשוב לפני כל דבר שאני עושה מה אחרים ייחשבו, אבל זה חזק ממני
אנונימי
אתה מתוק
אל תדאג כל עוד אתה במקום עם החברים שלך מה אכפת לך מה אחרים חושבים, ביקורת חברתית זה דבר מבאס ולא באשמתך
נע זה לא מוזר
בטח סתם חושבים שאתה ביישן
כל בן אדם מוזר לדעתי
חלק מראים את זה חלק לא
אנשים יותר מדי חושבים את עצמם אז כשהם רואים ילד יותר ביישן הם חושבים שהוא סנוב