6 תשובות
מעכשיו לא מאכשיו ואין סיבה להתחיל בגיל כזה בגיל 16 זה סבבה אבל לא ב13
מתכננת* מעכשיו* להתכונן*
וזה לא מוזר, הם מוזרים אני כבר תכננתי את כל החיים שלי ואני בת 14 שיתעסקו בעניינים שלהם
וזה לא מוזר, הם מוזרים אני כבר תכננתי את כל החיים שלי ואני בת 14 שיתעסקו בעניינים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
א ברור שיש אני רוצא להיות ב669
א ברור שיש אני רוצא להיות ב669
אין סיבה להתכונן בגיל כזה לצבא, גם אם את רוצה להיות ב669, יש לך עוד מלא זמן
אם את רוצה להיכנס לכושר זה מבורך אבל מעבר לזה אין מה לעשות יותר מדי, וגם זה באמת לא קריטי כל כך עכשיו
אם את רוצה להיכנס לכושר זה מבורך אבל מעבר לזה אין מה לעשות יותר מדי, וגם זה באמת לא קריטי כל כך עכשיו
שואל השאלה:
אני גם לומדת לצבא כלומר לדפ"ר לצו ראשון וזה
אני גם לומדת לצבא כלומר לדפ"ר לצו ראשון וזה
^לדפר מספיק ללמוד חודש לפני וגם זה הרבה יחסית
באותו הנושא: