9 תשובות
לדעתי יהיה לימודים כרגיל
אני גר במרכז ולומד כרגיל אז יש סיכוי שכן
כנראה שכן
נראלי רק בערים שיש לרוב אעזקןת במרכז(ראשון לציון וכל זה) יהיו כתומים ושאר המרכז ימשיכו רגיל אבל זה יכול להשתנות עוד מלא פעמים
אני מהמרכז
שבוע שעבר למדנו רגיל כל הבית ספר
והיום אמרו לנו שאנחנו חוזרים ללמוד בחלק מהשבוע בבית ספר וחלק מהשבוע בבית
שבוע שעבר למדנו רגיל כל הבית ספר
והיום אמרו לנו שאנחנו חוזרים ללמוד בחלק מהשבוע בבית ספר וחלק מהשבוע בבית
אני מאשדוד ואצלנו בבית ספר כרגע יש קפסולות חלק מהימים בבית ספר וחלק לא אני מאמינה שזה גם ככה אצלך
שואל השאלה:
^ כן אצלי זה גם משהו דומה
^ כן אצלי זה גם משהו דומה
אנונימית
שבוע הבא (לא הקרוב שיהיה אחריו) זה חנוכה והם צריכים כמה שיותר להספיק חומר
אבל המצב הביטחוני לא מזהיר
נראלי חלק מהימים זומים חלק מהימים פרונטלי אם את גרה במרכז ובעיר ירוקה
אבל המצב הביטחוני לא מזהיר
נראלי חלק מהימים זומים חלק מהימים פרונטלי אם את גרה במרכז ובעיר ירוקה
באותו הנושא: