3 תשובות
בתכנון של משרד החינוך ופיקוד העורף כן, בפועל- פחות
שואל השאלה:
אני מקווה שלא נחזור, זה ממש קשה לתפקד רגיל אחרי כל מה שקרה כאן ועוד ללמוד רגיל בשעות המטורפות שיש לי (אני כיתה יא)
אני מקווה שלא נחזור, זה ממש קשה לתפקד רגיל אחרי כל מה שקרה כאן ועוד ללמוד רגיל בשעות המטורפות שיש לי (אני כיתה יא)
אנונימי
כן
באותו הנושא: