3 תשובות
בתכנון של משרד החינוך ופיקוד העורף כן, בפועל- פחות
שואל השאלה:
אני מקווה שלא נחזור, זה ממש קשה לתפקד רגיל אחרי כל מה שקרה כאן ועוד ללמוד רגיל בשעות המטורפות שיש לי (אני כיתה יא)
אנונימי
כן