14 תשובות
שואל השאלה:
^^^הוא טוען שלא יכול לקחת כי אין טבחים :(
אנונימית
יכול להיות שהוא ניצל את כל ימי החופשה שלו או שהנסיעה לבסיס שלך רחוקה לו
אני מבין את הצד שלו, הוא ביקש יום חופש ואמרו לו שאי אפשר והוא לא רוצה שיפטרו אותו.
אין מה לעשות זה באמת לא סוף העולם הרוב המוחלט של האנשים אורזים לבד ומחזירים את הציוד באוטובוס
אנונימי
שואל השאלה:
^כן ברור גם אני מבינה את הצד שלו אבל לא יודעת מה לא רוצה להיות שם לבד
וגם הרבה בעבר שאלתי אותו אם יבוא לשחרור שלי ואמר שברור שאין פה שאלה בכלל.
לא יודעת לא בא לי להיות שם לבד בא לי שיהיה איתי והקטע שהעבודה זה עבודה עם אילוצים אתה שולח מתי אתה יכול ולפי האילוצים משבצים במשמרות והוא שלח שהוא רוצה ראשון חופש ועדיין שמו אותו בטענה שאין טבחים
אנונימית
בכל מקרה זה לא אשמתו הוא כן רוצה לבוא לשחרור, קורה כשלא מסתדר
אנונימי
את צודקת אבל יש מקרים שבעבודה יש ימים עמוסים ואם הוא טבח במסעדה אין הרבה טבחים וזאת עבודה חשובה ואם מחייבים אותו להישאר אין לו ככ מה לעשות עם זה
תקבעי איתו יום אחרי ותחגגו את השחרור שלך הצורה מסודרת בבית שלך או שלו אולי הוא יביא פרחים ויהיה טוב
בהצלחה
את רוסיה נכון?
וכן זה די מבאס
אנונימית
אני אהיה ישיר בדעתי
את מגזימה באמת אני אומר
כאילו מבין שזה מבאס אותך וזה רגע שחיכית לו אבל מה לעשות לא תמיד מסתדר ונכון יש מדהו שאת צודקת שאם הוא מבריז במקרים מסויימים למה עכשיו הוא לא
אבת אותי יש באמת סיבה מסוימת שהוא לא עושה את זה הפעם וזה לא קשור שהוא חא רוצה או שמדהו נגדך יש דברים מעבר את סתם יוצאת דרמטית בקטע הזה
דבר ראשון מזל טוב על השחרור.
ודבר שני אני מאוד יכול להבין אותך ולמה נעלבת ממנו כי שחרור מהצבא זה יום משמח וגם את צריכה עזרה אז בכלל אפשר להבין אותך, ואם הוא כבר במילא מבריז לפעמים מהעבודה אז זה בכלל לא בסדר מצידו כי מה הבעיה שלו יום אחד לבוא ולכבד אותך.
את צודקת נו
הייתי עוזר לך בכייף לבוא עם רכב
את כמובן
גם אם זה הפרנסה שלו הוא יכול לקחת יום חופש לשחרור של חברה שלו חשוב לך שהוא יהיה שם והוא לא מכבד את זה
הוא סתם ילד נשמע ואת לדעתי צודקת
ויאללה מזה עובד כטבח זה לא איזה עבודה רצינית מי ישמע שיחפש איזה מחליף או משהו ויבוא לשחרור כי זה חשוב לך ואת חברה שלו שיתאפס על עצמו
אנונימית